Špatné zkušenosti s esel, jejich super nejlepší postoj k zákazníkovi. Dělám svět lepším.


Špatné zkušenosti s esel + benekov pelling 27

Na této webové stránce Vám chci demonstrovat nepříjemný zážitek a špatnou práci topenářské firmy esel. Hlavně jejich neprofesionální přístup k zákazníkovi, který se diametrálně neshoduje s jejich filozofií tak nadšeně prezentovanou na jejich "SUPER POSITIVE" webu. Bohužel opak je pravdou. Proto dvakrát měřte a buďte obezřetní při jednání s touto firmou. Vyplatí se Vám to a ušetří spoustu peněz, času a nervů spojených s jednání s esel a snahou dobře a komfortně topit.

Prodat kotel není umění, profesionální je udržet a starat se o stávajícího zákazníka.

esel bohužel končí prodejem kotle...

 

Najdete zde jen tranparentní fakta (kopie mojí a jejich korespondence). Žádné emotivní výstupy, které jsou k vidění na většině webů týkající se automatických kotlů, které jsou monitorovány a moderovány samotnými prodejci, což slouží jen k jejich vlastní propagaci


Toto je esel : Ty co dělají svět lepším ;o))

  • Dodání kotle bez horního reflektoru + topná zkouška
  • Špatně zapojená ekvitermní regulace + prohozená čidla
  • Dodání poškrábaného a promáčklého kotle
  • Nereagují na reklamace, pričemž objednávky vyřizují rychle
  • Ignorují zákazníka, zákazník dle nich neumí topit, kotel a zapojení je vždy v super pořádku
  • Nepřiznají a neochotně napravují svoji chybu