Špatné zkušenosti s esel, jejich super nejlepší postoj k zákazníkovi. Dělám svět lepším.


Korespondence s esel

2008 11 21 Výzva k vrácení prostředků

2008 11 21 Výzva k vrácení prostředků
Nemá význam nic komentovat, je to snad v dopise jasné. Takže zasíláme výzvu k vrácení prostředků a uvidíme. Pokud má někdo jakýkoliv problém s esel, prosím, kontaktujte nás na našem emailu. Připravuje se něco velkého, takže nezoufejte a napište nám. Zatopíme esel. ;o) Urcite si nezatopime s...

—————

2008 10 21 reakce esel na odstoupeni od smlouvy

2008 10 21 reakce esel na odstoupeni od smlouvy
Reakce esel na moje odstoupení od smlouvy. Esel má vlastní výklad práva, oni to neuznají a hotovo... Stejné chování zažil další jejich zákazník. Stále tvrdí, že je nikdo nechce pustit do kotelny. Bohužel, nevím o tom, že bych je tam nepustil, protože nikdy neměli zájem přijet - pokud ano, budu...

—————

2008 10 06 odstoupeni od smlouvy

2008 10 06 odstoupeni od smlouvy
Bohužel po tak neskutečně ignorantském jednání firmy esel jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy. Tento dopis byl převzat 7.10. firmou esel, bohužel jak je zvykem u esel, žádná ani mimo mísová reakce. Bohužel nezbývá než jít do osobního sporu, což po pozitivní právní analýze nebude pro nás...

—————

2008 10 02 - II. reakce od esel

2008 10 02 - II. reakce od esel
Volal mi pouze pan Benda z Benekovu, který chtěl vědět jak k celé situaci došlo. Pan Benda to uzavřel tím, že celá záležitost musí být řešena s firmou esel a že na trhu existují dvě skupiny, jedna dobrá, druhá špatná. Kam esel patří naznačil. Trošku fair play by neškodilo, takhle...

—————

2008 09 15 - reakce od esel

2008 09 15 - reakce od esel
Můj dopis převzali dne 4.9.2008 ne 5.9. jak uvádějí. Návrh měl být poslán do 10-ti dnů tzn. do 14.9.2008. Oni to poslali 15.9. ja převzal 16.9. Trošku divné jednání, nebo esel jednání?

—————

—————

2008 09 03 - pokus o nápravu reklamace 1/2

2008 09 03 - pokus o nápravu reklamace 1/2
Dal jsem jim možnost nabídnout návrh řešení vzniklé situace. Bohužel jsem byl pouze kontaktován firmou esel (po 9 dnech od doruceni dopisu) a bylo mi nabídnuto poslání servisního technika, který vše odstraní. Požádal jsem je o znovu přečtení mého dopisu a písemné vyjádření.1.stránka

—————

2008 02 18 - vyrizeni objednavky uvedene v reklamaci

2008 02 18 - vyrizeni objednavky uvedene v reklamaci
Vyřízení objednávky proběhlo, ale o reklamaci ani slovo. Z mé strany proto několik telefonních urgencí a stále jen přislíbení technika, který provede výměnu ovládacího prvku. Bohužel do dnešního dne, ventilátor fouká jak se mu líbí.

—————

2008 02 15 - II.reklamace - bezduvodne snizovani ci zvysovani otacek ventilatoru

2008 02 15 - II.reklamace - bezduvodne snizovani ci zvysovani otacek ventilatoru
II.reklamace - posláno emailem, dle jejich žádosti. Konzultace proběhla se servisním technikem po telefonu, který určil možnou závadu a žádal zaslaní reklamace emailem, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji. Zároveň jsem objednal náhradní díl, který byl propálen po 2 měsících...

—————

2007 11 15 - refundace 1380CZK

2007 11 15 - refundace 1380CZK
15.11.2007 refundace I.reklamace ve výši 1380CZK. Bez omluvy, jen po telefonu a se smichem, co by mi tak mohli nabidnout.

—————